Prinsessan.


Jag är prinsessan, jag dansar fram i mitt sagoslott. Insluten i min glittrande bubbla, ser jag inte mer av världen än det jag vill se...

Jag älskar, älskar, älskar dig... du är mitt allt. Det spelar ingen roll vad dom säger.Jag tror inte på deras lögner. För dom ljuger, dom är svartsjuka på det vi har, på att vi löst allt, för att vi kan prata nu. För att du köper fina smycken till mig som jag älskar, för att jag får vara prinsessan i vår saga. För att dom tror att vi är fel fast vi är rätt. Jag bygger min värld runt dig du bygger din runt mig och vi blickar framåt. Jag ung, du är yngre, men ändå inte. Jag känner mig trygg hos dig och får änglar i magen av dig.
För nu är HON borta ur ditt liv, du är inte längre någons knähund, inte någons ex, nu är du bara min.

Hjälper mig att koppla ur det som är dåligt, gör mig till en tom kruka som ska fyllas med jord och bära ett frö. För att sedan på nytt blomma, bli vacker och hel igen.

Jag är prinsessan, jag dansar fram i mitt sagoslott. Tyllkjolen gungar, mina höga klackar slår i golvet i takt med cherry pie i högtalarna... jag är prinsessan i min saga, i mitt slott i min bubbla, där jag bara ser så mycket av världen som jag själv vill se...

 


Kommentarer
Postat av: Vincent Hazard

Prinsessan i krukan. Vackert.

2012-03-18 @ 01:23:56
Blogg: http://vincenthazard.blogspot.com/

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0