Give me myself back!


Jag vet inte vad som händer, plötsligt hör man en låt och allt känns som vanligt...

Låten "dom som försvann" med kent är en av många favoritlåtar jag har, musik betyder mycket för mig... jag är en väldigt känslosam och kreativ person, men under året med mitt ex är det sidor hos mig som dött ut och jag blev en praktiker, precis som honom.
Så påverkad man kan bli av en annan människa...

Just nu vill jag bara ha tillbaka den jag var, den jag är. För om jag är någon annan, vem ska då vara jag?
Just idag, när jag hörde den speciella låten... det känns som om jag börjar komma tillbaka. Jag vill måla tavlor och skriva, att skriva har vart min terapi sen jag vet inte hur liten jag var... men jag älskar det.
Jag älskar att lyssna på hög musik och bara vara... JAG är påväg tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Wendy Darling - Dead is the new alive

Det där var läskigt... Det hade lika gärna kunnat vara jag som skrivit det där. Jag fick också en sån här känsla för några få veckor sen när jag hörde den låten. Gör som jag gjorde igår, jag bara tog ett papper och målade vad jag kände för utan att bry mig om ifall resultatet blev bra eller inte och efter det kändes det faktiskt bättre.

2010-02-09 @ 09:40:32
Blogg: http://bigbabypop.blogg.se/

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0