The drama-queen ?


Är det bara jag som överreagerar, eller vill dom inte ha mig...

Jag sitter ensam, jag är färdig, jag har tråkigt.
Får än en gång veta att han är med dom, med min bästa vän och hennes pojkvän, jag får inga sms, när jag ringer henne så är hon kort, vill bara lägga på.
Ni behöver inte umgås med mig, ni behöver inte låtsas att ni bryr er om mig eller att ni vill ha mig, jag vet när jag inte är välkommen.

Jag funderar på att bara skita i allt nu, bara låta er gå, kapa kontakten med dom. Det är det enda sättet för mig att inte bli helt sårad, men jag är rädd för att i slutet stå helt ensam.

Det känns som att jag tvingar mig på. Jag vill inte vara en död-vikt som bara är där.



Kommentarer

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0