It breakin' me down piece by piece...



Jag klarar inte av det här...

För ett tag sedan tog det slut mellan mig och min pojkvän, jag dejtar en kille nu.... men jag vill ha tillbaka mitt ex.
Vi bodde i princip ihop, jag klarar inte av ensamheten, gråter mig egenom sömnlösa nätter, när jag väl somnar kommer mardrömmar, drömmar där han försvinner...

Jag klarar inte ensamheten, killen jag dejtar är yngre än mig, mycket yngre och bor med sina föräldrar, han fyller inte tomrummet alla gånger, hur underbar han än är så är det något som saknas...

Jag vet att det är konstigt, men allt verkar just nu sakna mening, det spelar ingen roll om jag diskar eller inte, för det är ändå bara jag som ska äta i mitt kök, jag orkar inte bädda sängen för jag är den enda som vistas i mitt sovrum.
Jag har tappat orken till allt och börjar gråta när jag ser på min hund, han saknar säkert sin husse och  fattar ju inte varför han bara försvunnit...

Jag är fel...  så fel.


Kommentarer

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0