Randomized mind...

"Nu kommer ångesten igen, jag vill inte sova, jag kan inte... inte ensam. Det är tomt i sängen, jag önskar att du kunde vara här, men tyvärr. Demonen och hennes slav kan tydligen inte unna dig lycka, inte med mig..."

Jag är glad att jag hade en fri uppväxt, även fast jag är lite besviken på att inte haft några strikta regler sen jag var 13-14 eller nåt. Ingen som frågat vart jag ska, vem jag skulle vara med. Ingen som frågade när jag tänkte komma hem eller sa NÄR jag skulle vara hemma... men det var ju ingen som hade det då... nya tider gissar jag?

hur hamnade jag här, det tråkade ut mig gissar jag, jag är ung, eller ja hyffsat ung, jag vill se världen, jag vill inte gifta mig och skaffa barn HALLÅ?! Jag är 21år gammal och ser mig fortfarande som ett barn... speciellt när jag hälsar på hos pappa, då blir jag 12 igen och vill bara sitta i soffan och äta mackor.

Jag fattar egentligen inte sammanhanget i dethär inlägget, känner bara att det är massor jag måste få ut... Jag vill inte vara ensam, jag saknar att ha någon att göra saker för... men jag är så rädd för att binda mig, för att det ska uppstå svartsjuka, har vart i två våldsamma förhållanden förut, förhållanden som bara byggt på egoism och svartsjuka... att ens försöka på nytt med med mitt ex skulle orsaka ett sånt förhållande, att böna och be för att få honom tillbaka skulle vara egoistiskt av mig, dessutom så är det bara tryggheten jag saknar och att ha honom tillhands...
Gissar att det är dags att gå vidare?


Kommentarer
Postat av: Gravid Tvåbarns Mamma, blev våldtagen & slagen.

Hej, hur äre med dej idag?:)

2010-01-21 @ 08:54:16
Blogg: http://precioso.se
Postat av: Gravid Tvåbarns Mamma, blev våldtagen & slagen.

jotack,de e bra.. görs då?=)

2010-01-21 @ 11:21:26
Blogg: http://precioso.se

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0