I still get hurt, but I try so hard...


Jag försöker verkligen, men ibland går det inte...

Skulle inte du sova tidigt ikväll? Bara undrar, jag vet att du inte läser dethär... men jag skriver det bara för migsjälv...
Jag ställer frågorna som inte kommer över mina läppar... varför känns det som att ni alltid gaddar ihop er mot mig för? Du kanske inte gör det, men hon har en baktanke... så fort hon inte kan vara med honom så tar hon dig och du följer som en hundvalp... oavsett vad du bestämt. Det gör mig otroligt besviken...
Dels för att hon hade känslor för dig, hon sa det till mig... jag fick inte ha det för det var fel, men hon fick... hon berättade det för mig, för hon var min bästa vän. Det blev en miss i planeringen när hon sedan började få känslor för honom. Att du ville ha mig och inte henne måste ha gjort otroligt ont, det hoppas jag iallafall.

För det gör ont i mig, att veta att hon faktiskt kan ha kvar någon sorts känslor...


Kommentarer

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0