Just stop


Jag pallar inte med dethär nåmera, jag vill sluta andas...

Jag orkar inte med all skiten, varför gör du såhär emot mig? Det enda jag vill är att du ska älska mig, att du ska ge fan i henne. Varför måste du gång på gång göra såhär. Det svider i mig. Mitt hjärta gråter blod.
Räcker det inte med vad som hände igår? Måste det upprepas idag? Ska jag behöva gå runt med ett öppet sår? Jag har en dödslängtan, att bara lägga mig ner och sluta andas, få omsvepas av en evighet.

"Lät du henne komma närmre? Var hon vackrare än mig? Det fins dagar som jag tänker mer på henne än på dig. Denhär platsen är nån annans och jag måste hitta ut. Hur ska man älska nån, som har älskat nån förut?"
- Melissa Horn.


Kommentarer

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0