Deeper & deeper she fall...


Besvikelsen sköljer än en gång över mig, jag finns inte ens...

Jag trodde att någon älskade mig, att jag var den som kom först. Eller i alla fall tvåa. Men jag var inte ens det, jag var inte trea heller, jag ligger längst ner på listan över viktiga saker.
Trodde du att du kunde ljuga mig rätt upp i ansiktet? Att jag inte skulle genomskåda lögnen?
Jag är inte dum.

Kanske inte var så bra att hon avslöjade allt på facebook, då du berättade något helt annat åt mig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

Han lovade, att i helgen skulle han vara hos mig, sova med mig. Men plötsligt kom massa saker emellan. Saker som jag inte ens fick veta.
Det gör ont i mig och jag går sönder.

Kommentarer

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0