My life is like a rollercoaster-ride...


Min älskling är bäst i världen... måste jag bara börja med...

Sen är väl allt mest skit, någon som lovat något jätte viktigt, en någon som är en väldigt nära vän. En sån som man trodde att man kunde lita på... kanske man är för blåögd?
Jag vet ingenting längre, kan du inte bara inse allvaret i situationen och vara ärlig, istället för att komma med massor av skitdåliga ursäkter.
Just nu känns det som att hela min värld rasar samman, hade du bara kunnat hålla det du lovar så hade det inte varit så. Vill inte att vår vänskap ska dö ut, men det kommer den att göra. För jag vill inte ha vänner som får mig att må såhär, som ger mig en stress som jag inte trodde att jag kunde känna. Den här sortens stress är ny för mig, något som gör så ont, jag vet inte hur jag ska hantera det... om någon människa kan hjälpa mig så snälla hjälp, nu BER JAG OM HJÄLP!

Imorgon ska jag ringa min farmor, för att prata om mina känslor, för hon är den person i hela världen som jag litar allra mest på, sen tar jag det materiella snacket med pappa, för han är den enda som kan lösa det... och det rör ju faktiskt honom lite också då han egentligen ör lite inblandad...

Sen, tack S, för att du alltid pushar mig, du får mig att tänka klart i dom svåraste situationerna.

Kommentarer

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0