Please do something before it's to late...


Det är ingenting som är rätt... eller är det jag som är fel...

Det har börjat gå upp för mig nu att när ni inte har något viktigare för er så funkar jag, när det är något ni behöver som jag kan tillföra.
Jag pallar fan inte att vara någon som bara är jobbig och inte har något att komma med, vad är man för vän om man inte kan offra sig EN ENDASTE GÅNG och göra något som man kanske inte är sådära jättesugen på att göra. Jag gör det hela tiden, jag försöker vara alla till lags så gott jag kan.
Kostar det så jävla mycket att försöka iallafall.
Snacka om svek, tror att våran vänskap är på vippen att dö ut, för jag gillar inte det du har blivit.

Kommentarer

Ventilera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0